MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, March 26, 2011

meh nk xplain sikit pasal flight ticket 1 sen semalam

berbalik kepada entry semalam..pasal ticket flight firefly dari KL-KK harga 1 sen
na aka mamaiqy ada tanya...dia dah try tengok date yg aku amek tu...tak dapat pon RM58 mcm aku dapat

ok untuk na & sape2 yang ada cek pasal tiket semalam tu...meh sini aku nak tunjuk mcm mana aku bole dapatkan harga tu. bila dah pilih date yang korang nak tu..dia akan kuar flight details
sila REMOVE services and fees tu...click remove pastu akan kuar ok / cancel sila klik ok
harga RM154.00 tu ialah harga sebelum korang remove services and fees
bila dah remove akan jadi RM58
lagi satu bila korang dah isi segala details yang diperlukan...bila tang nak buat payment tu..
sila klik REMOVE untuk firefly travel protection
kalau korang nak bayar pon bole juga...ikut suka la kan..klw aku mmg aku xamek travel protection ni, kalau korang amek travel protection ni harga dia RM78
so bila dah remove firefly travel protection korang akan dapat lah harga yg aku dapat ni...
RM58 tiket pergi & balik ke KK
kalau rasa nak amek travel protection tu amek la..tapi kena cas la 20 hengget
klw aku bli makanan kg bagos kekkeke..
harapa faham la ek..mcm mana aku bole dapat harga tu..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

18 ribu orang memberikan idea bernas:

mama rifQy said... [Reply to comment]

hehehehehe..Tq darling..na dah try smalamm..hehehhee

akuwanblur90 said... [Reply to comment]

x pahamm.. sb xpnh naik kpl terbang

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

oooooo :) :) beshnya kalau dpt cuti2 dgn tix murah gini ;)

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

ohh mcm tu ye..kira kt blh remove lah ye..

deqlis said... [Reply to comment]

ooo macam tue...
thanks inform..leh cuba nie..:-)

klik2 HB

ieda said... [Reply to comment]

waa dah paham dik .. dik bestnya ke KK murah tuu , u tiket sorang kan .. kalau ber5 mcm akak nie dah kira murah sgt kan .. nak lahhh .. ingat nak ke KK tahun depan .. huhuh :)

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

fuyoh,naik bas g kelate pon xdpt rege tuh,mmg best lah nana, igt nk try la jugak, ke dah abis promo..

nhaz hafek said... [Reply to comment]

eh 58 2 tmsuk pg dan blek eh??? waaa sgt murah..ley bg kt spe2 nk kawen nnt:) hehe

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy

ok hehhee
siap wat entry khas utk na
tkt na xpaham je hehe
dah booking ke

Nana said... [Reply to comment]

@akuwanblur90

hahah xpe aku dah buat satu entry
mcm mana nak booking plak
khas utk org2 yg xpenah booking tiket flight ni

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan

byk bole save mz
klw bli tiket time promo gini

Nana said... [Reply to comment]

@Farra Dhelina

ahh bole remove
tak wajib amek pon seme tu

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam

hahhaa
ko ni tak abes2 nak bandingkan ngan tiket bas
aku rasa promo ni akan ada selagi tiket tu ada la kot
cpt2 la booking

Nana said... [Reply to comment]

@nhaz hafek

yes pegi balik
wah tu dia
bole buat adiah
tiket penerbangan utk honeymoon kan hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said... [Reply to comment]

wah leh jadik ratu tempah tiket ni...nanan memang pro bab2 tempah tiket ek?

Myra Jay said... [Reply to comment]

Owh cenggitu... thanks ye Sis :)

Nana said... [Reply to comment]

@♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥

hahah
ratu tiket la plak ye

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay

ok ur welcome

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...